diumenge, 10 de febrer de 2013

lectoescriptura amb Nosa, Danza Kuduro i Shakira

Si dic que partir dels interessos dels alumnes de les persones facilita molt l'aprenentatge no estic descobrint res a ningú; tots ho sabem. De vegades, com a mestres, cometem l'error de no donar l'importància que mereixen els aprenentatges que els alumnes ja tenen i que són, aparentment, poc valuosos. 
En aquesta ocasió, i després d'uns mesos caient en l'error, reoriente l'enfocament de la lectoescriptura amb un alumne melòman (li apassionen des dels passodobles fins al Gangnam Style), i al qual li agrada molt treballar amb l'ordinador. Ací vos deixe la primera part del Notebook que he fet per a ell:


Si digo que partir de los intereses de los alumnos de las personas facilita mucho el aprendizaje no estoy descubriendo nada a nadie; todos lo sabemos. A veces, como maestros, cometemos el error de no dar la importancia que merecen los aprendizajes que los alumnos ya tienen y que son, aparentemente, poco valiosos. 
En esta ocasión, y después de unos meses cayendo en el error, reoriento el enfoque de la lectoescritura con un alumno melómano (le apasionan desde los pasodobles hasta el Gangnam Style), y al cual le gusta mucho trabajar con el ordenador. Aquí os dejo la primera parte del Notebook que he hecho para él:

VISUALITZA ACÍ UNA MOSTRA/ VISUALIZA AQUÍ UNA MUESTRA:




DESCARREGA'L ACÍ/DESCÁRGALO AQUÍ: 


1 comentari:

  1. després de tantes vacances ja ens hem posat mans a la feina... als meus xics els ha encantat aquesta activitat!. estaven emocionats escoltant les cançons... però duraven massa poc!, s'han quedat amb ganes de més...a walker li ha encantat. gracietes per l'activitat!.

    ResponElimina