dijous, 20 de desembre del 2012

aprendre a organitzar un dinar familiar


Tenim les vacances de Nadal ahí al costat, un moment ideal per treballar l'autonomia en les tasques de la llar, i la comunicació. Hi ha events pràcticament a diari... què passaria si un dels nostres alumnes haguera d'organitzar un d'aquestos events?? Amb aquest notebook practicarà com fer-ho i serà l'amfitrió perfecte! :)

Tenemos las vacaciones de Navidad a la vuelta de la esquina, un momento ideal para trabajar la autonomía en las tareas del hogar, y la comunicación. Hay eventos prácticamente a diario... qué pasaría si uno de nuestros alumnos tuviera que organizar un de estos evens?? Con este notebook practicará como hacerlo y será el anfitrión perfecto! :)

Podeu visualitzar-lo ací:
Podéis visualizar-lo aquí:


I descarregar-lo ací:
Y descargarlo aquí:


Recordeu que per poder obrir-lo heu de tindre el programa Smart Notebook instal·lat (a les PDI sol vindre instal·lat per defecte).
Recordad que para poder abrirlo tenéis que tener instalado el programa Smart Notebook (en las PDI suele venir instalado por defecto).

Ací teniu un manual per fer les vostres activitats, és molt senzill!!
Aquí tenéis un manual para hacer vuestras propias actividades, es muy sencillo!!

2 comentaris:

  1. Interesantísimo vuestro blog. ¡Me he hecho seguidora al instante! Enhorabuena por el trabajo bien hecho. Un saludo desde la tribu de los superpapás

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Rocío, por los ánimos que nos das y por vuestro blog, que nos encanta. Un saludo!

    ResponElimina