dimecres, 7 de novembre del 2012

taula dels SAAC

Comparteix aquest taula, vista a teaching learners with multiple special needs, el blog d'una mestra (Kate Ahern) amb molt bones idees relacionades sobretot amb les ajudes tècniques i els SAAC.
Vos recomane donar una volteta pel seu pinterest, hi ha idees molt bones per a casa i/o per a l'escola

En aquest quadre hi ha en verd la guia de creences, en taronja les competències del SAAC, en rosa consells per a implementar-lo, en groc les funcions comunicatives, en morat consells per als adults que donen suport i en blau consideracions per a l'avaluació

Molt útil per tindre a mà tot el que necessitem tindre en compte per iniciar el procés d'implementació d'un SAAC!



Comparto esta tabla, vista a teaching learners with multiple special needs, el blog de una maestra (Kate Ahern) con muy buenas ideas relacionadas sobre todo con las ayudas técnicas y los SAAC.

Os recomiendo dar una vuelta por su pinterest, hay ideas muy buenas para casa y/o para la escuela.

En este cuadro hay en verde la guía de creencias, en naranja las competencias del SAAC, en rosa consejos para implementarlo, en amarillo las funciones comunicativas, en morado consejos para los adultos que apoyan y en azul consideraciones para la evaluación.  


Muy útil para tener a mano todo lo que necesitamos tener en cuenta para iniciar el proceso de implementación de un SAAC!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada