dijous, 14 de març del 2013

falles!


Demà comencen les falles a algunes localitats de València.
Vaja per davant que no m’agraden les falles; les considere una festa ecològicament destructiva (el que es crema són, majoritàriament, pintures i poliexpan), també des del punt de vista lumínic i, ara mateix, sense gaire sentit. S’ha perdut l’esperit de falles, d’estar amb els veïns, criticar la societat, fer festa en el barri per a tots… Però, clar, eixa és la meua opinió. Els meus alumnes no pensen el mateix, per a ells és una oportunitat d’eixir a un carrer ple de gent, d’ambient festiu, amb molta música i colorit... i una ocasió per integrar-se en el seu entorn.
Així que ací tenim el notebook que he fet per treballar les falles a l’aula.

Recordeu que el programa que utilitzem per que es pugueu descarregar el material (box)no ens permet visualitzar els notebooks, així que posem un powerpoint per visualitzar-lo i, si el voleu descarregar, heu d’anar a la finestra grisa (box).




Mañana empiezan las fallas a algunas localidades de Valencia.
Vaya por delante que no me gustan las fallas; las considero una fiesta ecológicamente destructiva (el que se quema son, mayoritariamente, pinturas y
poliexpan), también desde el punto de vista lumínico y, ahora mismo, sin mucho sentido. Se ha perdido el espíritu de fallas, de estar con los vecinos, criticar la sociedad, hacer fiesta en el barrio para todos… Pero, claro, esa es mi opinión. Mis alumnos no piensan el mismo, para ellos es una oportunidad de salir a las calles llenas de gente, de ambiente festivo, con mucha música y colorido... y una ocasión para integrarse en su entorno.
Así que aquí tenemos el notebook que he hecho para trabajar las fallas en el aula.
 
Recordáis que el programa que utilizamos por que se podáis descargar el material (box)no nos permite visualizar los notebooks, así que ponemos un powerpoint para visualizarlo y, si lo queréis descargar, tenéis que ir a la ventana gris (box).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada