Per poder funcionar autònomament a les eixides, especialment aquelles de passar la nit fora, cal que els alumnes sàpiguen què es va a fer, i que s'espera d'ells. A l'aula aprofitem l'anticipació per repassar objectius de coneixement del medi social i natural i de lecto-escriptura. Ací us deixe les dues que hem fet últimament (en valencià i castellà)
Para poder funcionar autónomamente en las salidas, especialmente en aquellas de pasar la noche fuera, los alumnos necesitan saber qué se va a hacer, y qué se espera de ellos. En el aula aprovechamos la anticipación para repasar objetivos de conocimiento del medio social y natural y de lecto-escritura. Aquí os dejo las dos que hemos hecho últimamente (en valenciano y castellano)
Muy bueno tu blog te felicito llegué a través del blog de la princesa de las alas rosa, besos
ResponEliminaFelicitaciones por el blog desde adaptaautismo, gracias por compartir, ¡¡¡muchos ánimos!!!!!
ResponEliminaOtilia
Aunque ya huele a veranito y vacaciones, de momento seguimos por aquí compartiendo materiales. Gracias a tod@s!
ResponEliminaestà molt bé aquesta entrada, gràcies! i el blog en general :)
ResponEliminaMoltes gràcies Adela!!
ResponElimina