Continuem amb les tasques inicials que solem realitzar amb el començament de curs. Una d'elles són les entrevistes inicials a les famílies dels nostres alumnes.
El material que presentem a continuació és un model d'entrevista amb la finalitat d'obtenir informació dels xiquets i xiquetes que anem a atendre.
L'entrevista va destinada a alumnat en edat d'escolarització en etapes inicials, infantil i primària, i és específica per a alumnes amb Trastorn del Espectre Autista. Encara que amb modificacions també es podria emprar per a nens i nenes amb altres característiques.
Aquesta consta d'una primera part referent a dades personals i familiars. I ja la segona tracta d'extraure informació sobre aspectes al voltant de diferents àrees com:
- HÀBTIS D'AUTONOMIA:
- DESENVOLUPAMENT SOCIAL
- CONDUCTA ADAPTATIVA
- JOC
-ALTRES ASPECTES
Continuamos con las tareas iniciales que solemos realizar con el comienzo de curso. Una de ellas, son las entrevistas iniciales a las familias de nuestros alumnos.
El material que presentamos a continuación es un modelo de entrevista, con el fin de obtener información de los niños y niñas que vamos a atender.
La entrevista va destinada a alumnado en edad de escolarización en etapas iniciales, infantil y primaria, y es específica para alumnas con Trastorno del Espectro Autista. Aunque con modificaciones también se podría utilizar para niños y niñas con otras características.
Ésta consta de una primera parte referente a datos personales y familiares. Y ya la segunda trata de extraer información sobre aspectos alrededor de diferentes áreas como:
- HÁBITOS DE AUTONOMÍA:
- DESARROLLO SOCIAL
- CONDUCTA ADAPTATIVA
- JUEGO
-OTROS ASPECTOS
El material que presentem a continuació és un model d'entrevista amb la finalitat d'obtenir informació dels xiquets i xiquetes que anem a atendre.
L'entrevista va destinada a alumnat en edat d'escolarització en etapes inicials, infantil i primària, i és específica per a alumnes amb Trastorn del Espectre Autista. Encara que amb modificacions també es podria emprar per a nens i nenes amb altres característiques.
Aquesta consta d'una primera part referent a dades personals i familiars. I ja la segona tracta d'extraure informació sobre aspectes al voltant de diferents àrees com:
- HÀBTIS D'AUTONOMIA:
- ALIMENTACIÓ
- CONTROL D'ESFÍNTERS
- HIGIENE
- SON I DESCANS
- DESENVOLUPAMENT SOCIAL
- CONDUCTA ADAPTATIVA
- JOC
-ALTRES ASPECTES
Continuamos con las tareas iniciales que solemos realizar con el comienzo de curso. Una de ellas, son las entrevistas iniciales a las familias de nuestros alumnos.
El material que presentamos a continuación es un modelo de entrevista, con el fin de obtener información de los niños y niñas que vamos a atender.
La entrevista va destinada a alumnado en edad de escolarización en etapas iniciales, infantil y primaria, y es específica para alumnas con Trastorno del Espectro Autista. Aunque con modificaciones también se podría utilizar para niños y niñas con otras características.
Ésta consta de una primera parte referente a datos personales y familiares. Y ya la segunda trata de extraer información sobre aspectos alrededor de diferentes áreas como:
- HÁBITOS DE AUTONOMÍA:
- ALIMENTACIÓN
- CONTROL DE ESFÍNTERES
- HIGIENE
- SUEÑO Y DESCANSO
- DESARROLLO SOCIAL
- CONDUCTA ADAPTATIVA
- JUEGO
-OTROS ASPECTOS
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada